درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 24242
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


Master Tools -->
دنياي عاشقا....





 





جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 12:44 ::  نويسنده : مهيار
 

تصاویر طنز,پ نه پ تصویری

تصاویر طنز,پ نه پ تصویری

تصاویر طنز,پ نه پ تصویری

تصاویر طنز,پ نه پ تصویری

تصاویر طنز,پ نه پ تصویری

تصاویر طنز,پ نه پ تصویری




جمعه 7 بهمن 1390برچسب:, :: 12:42 ::  نويسنده : مهيار

http://mahsae-ali.blogfa.com

فونت زيبا ساز

بچه ها من دوست دارم هر چيزي كه شما خhttp://mahsae-ali.blogfa.comواستيد رو براي شما تهيه كنم پس هرچه كهم ميخواهيد را در نظرات بنويسيد اگر تو هو اين حروف ها رو ميخواي بروبه ادامه مطلب 

http://mahsae-ali.blogfa.com



ادامه مطلب ...


یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 13:6 ::  نويسنده : مهيار

عکسهای انیمیشن و شکلک های جالب

ادامه عکسهای متحرک در لینک زیر

 

 

عکسهای انیمیشن و شکلک های جالب

 

عکسهای انیمیشن و شکلک های جالب

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, :: 12:58 ::  نويسنده : مهيار
 

سلام بروبكسمن از شما استقبال خوبي ميكنم نظر فراموش نشه......



جمعه 30 دی 1398برچسب:, :: 20:58 ::  نويسنده : مهيار

· من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..



ادامه مطلب ...


جمعه 1 دی 1390برچسب:, :: 18:13 ::  نويسنده : مهيار

سلام!!!! تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

به وبلاگ منتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخوش آمدیدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 وبلاگ (دنياي عاشقا) کلبه ی تفریحی همه ی شما!!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز                                                     

 

 

امیدوارم در وبلاگ من به شما خوش بگذره!!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

و از همه ي مطالب اون استفاده كنيد!!!تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

                                                          تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 Walking Dodo     Frog Taking a Bath



دو شنبه 26 دی 1398برچسب:, :: 17:40 ::  نويسنده : مهيار
 

 

 
 
الی بازیگر مکزیکی و امریکا است .اولین بازی او در نقش اول همان سریال "نقاب آنالیا " است که موفقیت زیادی در امریکا و کشورهای لاتین کسب کرد .بعد از آن در "روح النا " بازی کرد که این سریال با استقبال زیبادی روبرو نشد و زودتر از آنکه پیش بینی شده بود سریال به پایان رسید . الیزابت در ایالت کالیفرنیا امریکا متولد شد و اصلیت مکزیکی دارد .پدر و مادر او هر دو متولد مکزیک هستند .او کوچکترین فرزند خانواده است و شش برادر و یک خواهر دارد . او در ۵ سالگی در مکزیک به مدرسه رفت و وقتی ١٠ ساله شد دوباره به امریکا بازگشت . سال ٢٠٠١ به گفته خود با مرد زندگی اش آشنا میشود .او همسر ویلیام بازیگر مشهور مکزیکی است . زمان آشنایی آن دو مشهوریتی نداشته اند و در کلاس های مربوط به مدل و بازیگری آشنا میشوند .آشنا شدن با ویلیام برای الیزابت شگفت انگیز بوده و به گفته خود بهترین اتفاقی بوده که در کل زندگی اش میتوانسته باشد . الیزابت ،ویل را شانس خود میداند .او میگوید تا آن روز یک دختر معمولی بوده ولی از آن لحظه به بعد خوش شانس ترین و خوشبخترین دختر دنیا خود را میبیند .سپس با ویلیام ازدواج میکند آن دو هنوز معروفیتی نداشته اند و برای مارک کفش و کیف مدل بوده اند . او فرزند پسری دنیا می آورد و میگوید معجزه ی من است . با دنیا آمدن پسر الیزابت ،مادر ویلیام که در بیمارستان بوده و به مریضی بدی دچار بوده خوب میشود . سپس اواسط سال ٢٠١٠ دختری دنیا می آورد .سریال نقاب آنالیا یکی از معروفترین سریالهای لاتین و امریکا است و بیش از ٧٠ کشور پخش شده است . نام او سال های ٢٠٠٨ ،٢٠٠٩ و ٢٠١٠ بین لیست ۵٠ زیبای لاتین قرار گرفته .این لیست اهمیت فراوانی دارد و بین ۵٠ نفر قرار گرفتن به معنی بهترینهای سال بودن است . این تقریبا اواخر هر سال بیان میشود .پس از بیان ۵٠ نفر جشنی گرفته میشود و آنها را به این جشن دعوت کرده و جوایزی اهدا میشود

 
 

 

این هم  عکس هاآنجلا به همراه همسرش

مربوط به سربال الیسا کجاست

 

 

نام : نيكي كريمي

تاريخ تولد : 1350

مدرك تحصيلي: ديپلمه

...............................................

...............................................

 او به خاطر بازي در فيلم دوزن جايزه بهترين بازيگر زن را 
از جشنواره تايورمينا (ايتاليا، 1999) دريافت كرد. 
- او فيلم كوتاه  داشتن و نداشتن  را هم كارگرداني كرده است. 
- او براي بازي در فيلم نيمه پنهان از بيست و پنجمين جشنواره فيلم
 قاهره جايزه بهترين بازيگر را دريافت كرد. 
- پس از ده سال نامزدي براي دريافت سيمرغ بلورين بهترين بازيگر
 از دوره هاي مختلف جشنواره فيلم فجر، سرانجام در بيست و يكمين
 جشنواره بين المللي فيلم فجر نيكي كريمي براي بازي در فيلمهاي 
واكنش پنجم و ديوانه اي از قفس پريد اين جايزه را دريافت كرد. 

 

 

نام: مهناز افشار

تاريخ تولد:  1356

مدرك: ديپلم علوم تجربي

...............................................

شباهت بيش از حد او به فايقه آتشين (گوگوش) باعث شد تا قبل و بعد از اكران فيلم شور
 عشق به خواست خود سوژه اول مطبوعات باشد. بعد از مدتي جنجال مطبوعاتي و پس از
 توقيف فيلم خاكستري مدتي از او خبري نبود. تا اينكه پس از يكسال با بازي در فيلم نگين 
به سينما بازگشت. او در سال 1383 سه فيلم بر پرده سينماهاي تهران داشت كه هر سه
 فيلم با استقبال مخاطبان روبرو شدند:  كما ،  13 گربه روي شيرواني  و  زهر عسل .

 

 

نام: بهاره رهنما

تاريخ تولد: 1352

مدرك تحصيلي: ليسانس ادبيات فارسي و حقوق قضايي از دانشگاه آزاد

همسر: پيمان قاسم خاني (نويسنده)

...............................................

براي اولين بار با يك فيلم اكشن - افعي - به سينما‌ آمد. سپس با همسرش در فيلم عاشقانه بازي كرد.

او در سال 1380 بازي در يك فيلم كمدي - نان و عشق و موتور هزار - را تجربه كرد كه نشان از توانايي او در زمينه فيلمهاي كمدي داشت.

او بازي در فيلم متفاوت « گاوخوني » را نيز تجربه كرده است.

 
من در روز چهارم اسفند ماه سال 1357 درست سه ماه قبل از اینکه برای اولین بار سوار هوا پیما بشم, در یکی از شهر های کوچک دانشجوی آلمان به اسم لان گسین به دنیا آمدم و بعد از سه ماه در لوایل سال 1358 که مصادف شد با اتمام تحصیلات پدرم, وقوع انقلاب, آغاز دلتنگی های مادرم و هفت ساله شده خواهر بزرگم ما به کشور بازگشتیم و به دلیل کار پدرم به مدت 6 سال در شمال کشور ساکن شدیم و

 



من , خواهر بزرگترم و خواهر و برادر کوچکترم که در همان شهر های شمال کشور به دنیا آمدند و به خوانواده ما پیوستند دوران کودکیمان را تا قبل از مدرسه رفتن من در فضایی خوش و آرام گذراندیم و بعد از 6 سال, خانواده 6 نفری ما به تهران آمد و در تهران ساکن شد و من به مدرسه رفتم .


 


سالهای بین اول ابتدایی تا گرفتن دیپلم ساده ترین, سطحی ترین و بی دغدغه ترین سالهای زندگی من بود . بدون هیچ اوج و فرودی. مثل یک شاگرد خوب, مودب و سر به زیر و هیجان انگیز ترین قسمت سالهای تحصیلی من شرکت در برنامه های ورزشی و فرهنگی بین مدارس بود!
تا اینکه در تابستان سال 1374 زمانی که هفده سالم بود برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از کلاسهای عروسک گردانی فرهنگسرای امیر کبیر ثبت نام کردم و با فضای تازه ای آشنا شدم که خیلی لذت بخش تر از فضای یکنواخت , تکراری و بی هیجانی بود که تا آن زمان داشتم .فضایی که آدم را وادار به فکر کردن و ایجاد خلاقیت می کرد و دو سال بعد, همزمان با امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان از طرف معلمی که در آن کلاس با هم آشنا شده بودیم به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می شدند معرفی شدم و آغاز به کار کردم .


صحنه, اجرا و تماشاچی بی نظیر بود . کار کردن با عروسکهای نمایشی رو دوست داشتم . بنابراین به دیپلم ریاضی که گرفته بودم هیچ اهمیتی ندادم و تصمیم گرفتم با تمام تلاشم به این رشته ادامه بدم . اما آن اجرا . اولین و آخرین تجربه تئاتر عروسکی من شد .
از طریق یکی از همان همکارهای گروه تئاتر عروسکی به خانم گلچهره سجادیه که مشغول تشکیل یک گروه تئاتر بود و اجرای نمایش بود معرفی شدم و همکاریم با آن گروه شروع کردم .
فضایی جدی تر , سنگین تر , پیچیده تر و عجیب , خیلی عجیب . سه ماه تمرین و دوماه اجرا .
پنچ ماه کار کردن با یک گروه حرفه ای تئاتر با عث شد تا پیش خودم قسم بخورم که تا آخر عمرم به کار تئاتر ادامه می دهم و همزمان و بازهم طریق یکی از همکاران همان تئاتر عروسکی به یکی از تهیه کننده های گروه کودک تلویزیون معرفی شدم و کار نوشتن من آن برنامه را هم شروع کردم و پیش خودم فکر کردم خب می توانم هر دو کار را با هم انجام بدهم . بازی در تئاتر و نوشتن برای تلویزیون . اما بازی در سریالهای تلویزیونی , هرگز !
طولی نکشید که یکی از همان کارگردانهای گروه کودک تلویزیون , اجرای من را در آن نمایش دید و به من پیشنهاد بازی در سریالش را داد و من بعد از دو هفته تردید پذیرفتم !
کارم را در تلویزیون با فعالیت در گروه کودک آغاز کردم و شدم عضو جدایی نا پذیر خانواده تلویزیونی ها . در این بین در دو کار سینمایی هم بازی کردم زیر نور ماه و نقش کوتاهی در فیلم سیندرلا و بعد بلافاصله به آغوش تلویزیون بازگشتم .
زندگی در کنار خانواده ای که بسیار زیاد دوستشان داشتم و شغلی که با اشتیاق و علاقه دنبال می کردم به بهترین نحو می گذشت .
تا اینکه در پائیز سال 1381 اتفاق عجیبی افتاد . بستن یک قرار داد جدید و بازی در سریال طنز هر شبی به اسم "پاورچین" و آشنا شدن با .....
از قبل می شناختمش, دو سه سالی بود . اولین آشنائیمان در یک برنامه ترکیبی بود به اسم گلخونه برای شبکه جام جم . سه سال قبل از پاورچین و بعد از آن چند کار نصفه و نیمه که هیچکدام به مرحله تولید و پخش نرسید .
اما این بار فرق می کرد .
مهراب قاسم خانی . همکار خوب و خوش اخلاق و صمیمی من . دیگر فقط یک همکار نبود . خیلی عجیب بود یه حس عجیب ... یه حسی مثل تفاهم و همفکری و اشتراک .
الان هم که چند ماه از زندگی مشترک من با آن همکار خوب و خوش اخلاق و صمیمی می گذرد . بار ها شده که خاطراتمان را با هم مرور کردیم و هر دوی ما حداقل از طرف خودم می گویم . خدا را شکر می کنم که همه خوشبختیهای دنیا را یک جا به من هدیه کرده است .
 

 

جنيفرلوپز هنرپيشه وخواننده پاپ در ۲۴ جولای  سال ۱۹۷۰ در محله برونکس نيويورک  بدنيا آمد. او کارش را  به عنوان رقصنده شروع نمود و در صحنه های  ويدئو کليپ های موزيکال گوناگونی ظاهر شد.

   در سال ۱۹۹۰ او برنده جايزه رقابت ملی شد و توانست در سريالهاي تلويزيونی"FOX" و "رنگ زندگی" نقشهای كوچكي را بازي نمايد.

   اولين فيلم تلويزيونی كه او در آن ايفاي نقش نمود "پرستاران روی خط" نام داشت و بعد از آن در فيلم تلويزيونی ديگری به نام "سقوط پرواز شماره ۷" بازي كرد.

  اما جنيفر اولين فيلم سينمايي خود را در سال ۱۹۹۳ به نام "خانواده من" بازی کرد و بعد از آن هم  در سال ۱۹۹۵ در فيلم "قطار پول" ظاهر شد که نقشهای مقابل وی را "وسلی اسنامپرچر" و "ودی هاريسون" ايفا ميکردند.

  او در سال ۱۹۹۶ در فيلم "جک" به کارگردانی"فرانسيس فورد" و نقش آفرينی"رابين ويليامز" ظاهر شد و در سال ۱۹۹۷  به اولين موفقيت بزرگ خود به خاطر بازی در نقش "سلنا" که تصوير زنده ای  از خواننده پاپ "‌تجانو سلنا کوئين تيلانا پرز " بود، نائل شد.(خواننده ای که بدست يکی از طرفداران ديوانه خود کشته شده است)و بدين خاطر مورد تحسين همگان قرارگرفت و جايزه" GOLDEN GLOBE"  را از آن خود ساخته و گرانترين هنرپيشه لاتينی در تاريخ نام گرفت و با پرداخت يک ميليون دلار به وی در همان سال فيلم "ANACONDA" (مار وحشتناک) را بازی کرد.

  بعد از آن در فيلم "خون وشراب" بهمراه "جک نيکلسون" ايفاي نقش نمود و در ادامه او بهمراه "جورج  کلونی" در نقش مارشال فدرال (کارن سيسکو) در فيلم "خارج از محدوده" به کارگرداني "استيون اسپيلبرگ" که بر اساس کتابی از المور لئونارد ساخته شده بود ظاهر شد و بدين ترتيب جنيفر  در جايگاه هنر پيشه هاي مطرح و مشهور قرار گرفت.

  کار موسيقی جنيفر لوپز در ششم جولاي سال ۱۹۹۹  با آلبومی به زبان  لاتين شروع شد و اين آلبوم  به خاطر آهنگ " IF YOU HAD MY LOVE" با موفقيت کم نظيری روبرو گرديد که لوپز را هم رديف ريکی مارتين قرار داد. در اوايل سال ۲۰۰۰  جنيفر به دليل موفقيت در دومين آهنگ خود بنام "WAITING FOR TONIGHT" کانديدای جايزه ای برای اجرای بهترين رقص شد  اما او جايزه را ازدست داد.

  در تابستان سال ۲۰۰۰ او در فيلم  علمی تخيلی و ترسناک "سلول" بازی کرد  که در اين فيلم نقش يک روانشناس کودک را ايفا ميکرد و در همان سال نيز در فيلم "ENOUG" ايفاي نقش نمود.

  در اوايل سال ۲۰۰۱ جنيفر  به خاطر موفقيت های پی درپی به بالاترين سطح معروفيت خود رسيد كه از جمله اين موفقيتها مي توان به قرار گرفتن آلبوم وي در رديف يكم جدول آهنگهای پاپ و يا بيشترين فروش در هفته اول اکران  فيلم کمدی ـ رومانتيک  "تصميم گيرنده ازدواج" اشاره كرد.

  در سال ۲۰۰۲ او در فيلم کمدی "MAID IN MANHATTAN"  بازي کرد و در سال ۲۰۰۳  نيز با "بن افلک" در فيلم "GIGLI"  هم بازی شد. او همچنين در فيلم  "ما بايد برقصيم" نقش مقابل"ريچارد گر" را  بازی كرد.

 

  قرار بر اين است او در آينده نزديك فيلم ديگري نيز با بن افلک تحت عنوان "JERSEY GIRL" بازی نمايد.

  او در حال حاضر مشغول بازي در فيلم"زندگی ناتمام ميباشد" است كه مراحل پاياني ساخت را مي گذراند.جنيفر در اين فيلم نقش يك مادر را بازی ميکند و نقش پدرشوهرش را هم  "رابرت فورد" برعهده دارد.

  جنيفر در سال  ۱۹۹۷  به مدت کوتاهی با "اجانی نوا"که يک مدل و يک هنرپيشه بود  ازدواج کرد و بعد از آن برای مدت طولانی با (SEAN  PUFFY  COMBS) رابطه داشت. در دسامبر   ۱۹۹۹ جنيفر و COMBAS  که به يک کلوپ شبانه در خارج از  شهر نيويورک رفته بودند دچار خطر شدند و در آنجا به سويشان از طرف افراد نامعلومی گلوله شليک شد که در اين حادثه سه نفر جان باختند ولي به آنها آسيب چنداني نرسيد.

  اين دو در اواسط فوريه از هم جدا شدند و بعد از آن جنيفر با "كريس جود" كه در يکی از ويدئوکليپهای آهنگ "LOVE DON'T COST "ATHING رقاصی ميکرد آشنا شد و در آگوست سال ۲۰۰۱ آنها نامزدييشان را اعلام کرده و در سپتامبر  همان سال ازدواج کردند ولی ۹ ماه بعد از هم جداشدند.

  در پاييز سال ۲۰۰۳ جنيفر  با "بن افلک" نامزد کرد که البته برای مدتی نزديک بود از هم جدا بشوند اما به هر حال آنها دوباره تصميم گرفتند به قرار خود پايبند باشند و عروسی خود را اعلام کردند و جنيفر هم اعلام کرد که دوست  دارد مادر بشود تا کمی  به زندگييش تداوم ببخشد.

 


 


دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : مهيار

 

danestani jaleb

آیا میدانید: در جهان به ۶۰۰۰ زبان تکلم میشود.
آیا میدانید: هر قاره ای، شهری به نام «رم» دارد.
آیا میدانید: که حلزون می تواند سه سال بخوابد .
آیا میدانید: دلفین ها با یک چشم باز می خوابند .
آیا میدانید: قلب زنان نسبت به مردان تندتر می زند .
آیا میدانید: ناراحتی های پا در زنان ۴ برابر مردان است.
آیا میدانید:کوسه ها از بیماری سرطان در امان هستند .
آیا میدانید: هیچ گورخری، خط های مشابه دیگری ندارد.
آیا میدانید: ۱۳ درصد جمعیت جهان، صحرانشین هستند .
آیا میدانید: چهار پنجم جانوران رو حشره ها تشکیل داده اند.
آیا میدانید: تنها در یک پرواز، زنبور عسل به ۷۵ گل سر می زند.
آیا میدانید: چشم انسان معادل یک دوربین ۱۳۵ مگاپیکسل است.
آیا میدانید: ژاپن، پرمصرف ترین کشور جهان در زمینه انرژی است.
آیا میدانید: در ساخت دیوار بزرگ چین، آرد برنج به کار رفته است.
آیا میدانید: توماس ادیسون، مخترع لامپ از تاریکی وحشت داشت.
آیا میدانید: یک کودک ۴ ساله روزانه بیش از ۴۰۰ سوال می پرسد!
آیا میدانید: شیرها تا سن ۲ سالگی قادر به غرش کردن نمی باشند.
آیا میدانید: در هر یک گرم خاک، حدود ۱۰ میلیون باکتری زندگی می کند.
آیا میدانید: استرس باعث می شود، مرغ ها پرهای خود را از دست بدهند.
آیا میدانید: تعداد مرغ ها در سراسر جهان تقریبا با جمعیت انسان مساوی است.
آیا میدانید: به طور متوسط، هر فردی ۵ سال از عمر خودش را صرف خوردن می کند.
آیا میدانید: سرعت خواندن از صفحه رایانه نسبت به کاغذ معمولی ۲۵ درصد کندتر است.
آیا میدانید: نقاش معروف «لئوناردو داوینچی» معروف ترین نقاشی خود به نام «لبخند مونالیزا» را نه تاریخ زد و نه امضا کرد.
آیا میدانید: بازیافت تنها یک بطری شیشه ای، مقدار انرژی موردنیاز یک لامپ ۱۰۰ واتی به مدت ۴ ساعت را تامین می کند.
آیا میدانید: پرنده فلامینگو قادر است با سرعتی حدود ۵۵ کیلومتر در ساعت پرواز کند. این پرنده در یک شب حدود ۶۰۰ کیلومتر مسافت را طی می کند.


 



شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 20:36 ::  نويسنده : مهيار

 

شاد بودن بهترین انتقامیست که میتوان از لحظات سخت زندگی گرفت ، تمام لحظه هایت سرشار از شادی باد .



ادامه مطلب ...


شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 20:24 ::  نويسنده : مهيار

 

 

قطره دلش دريا مي خواست. خيلي وقت بود كه به خدا گفته بود.

هر بار خدا مي گفت : "از قطره تا دريا راهيست طولاني. راهي از رنج و عشق و صبوري. هر قطره را لياقت دريا شدن نيست"

قطره عبور كرد و گذشت. قطره پشت سر گذاشت. قطره ايستاد و منجمد شد. قطره روان شد و راه افتاد. قطره از دست داد و به آسمان رفت. و هربار چيزي از رنج و عشق و صبوري آموخت.

تا روزي كه خدا گفت : "امروز روز توست. روز دريا شدن"

خدا قطره را به دريا رساند. قطره طعم دريا را چشيد. طعم دريا شدن را. اما ...

روزي قطره به خدا گفت : "از دريا بزرگتر، آري از دريا بزرگ تر هم هست؟"

خدا گفت : "هست"

قطره گفت : "پس من آن را مي خواهم. بزرگترين را. بي نهايت را"

 

ღ☆ஜ***ღ☆ஜ

 

خدا قطره را برداشت و در قلب آدم گذاشت و گفت : "اينجا بي نهايت است"

آدم عاشق بود. دنبال كلمه اي مي گشت تا عشق را توي آن بريزد. اما هيچ كلمه اي توان سنگيني عشق را نداشت. آدم همه ي عشقش را توي يك قطره ريخت. قطره از قلب عاشق عبور كرد. و وقتي كه قطره از چشم عاشق چكيد، خدا گفت : "حالا تو بي نهايتي، زيرا كه عكس من در اشك عاشق است"



شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 20:22 ::  نويسنده : مهيار

  قلب: سمبل اصلی عشق و محبت.
سیب: سمبل عشق، باروری و وفور نعمت.
 هارپ : در هنرموسیقی و ادبیات از هارپ (چنگ-نوعی آلت موسیقی) به عنوان سمبل عشق نام برده می شود.
برگ درخت چنار(افرا): در چین و ژاپن از برگ درخت چنار- افرا بعنوان نماد عشاق شناخته می شود. ساکنان آمریکای شمالی از نماد برگ درخت چنار در پایین تخت خواب خود برای دور کردن ارواح و جن و عاملی برای داشتن يک خواب راحت استفاده می کنند.1575;حت استفاده می کنند.
گل رز: سمبلی کامل از عشق و نماد خلوص و رمانس. در غرب رز سمبل شور، احساسات وتکامل فیزیکی می باشد.
صدف: بخاطر پوسته سخت و محکمش، صدف به عنوان حافظ عشق شناخته می شود.
مثلث: در مصر باستان از مثلث به عنوان سمبل هوش و مخزن عشق نام برده می شد.



 
 



شنبه 17 دی 1390برچسب:, :: 20:20 ::  نويسنده : مهيار

آنهایی که رفته‌اند... آنهایی که مانده‌اند...

متني جالب و خواندني در تفاوت بين حس هاي افرادي كه از ايران رفتند ، و آنهايي كه مانده اند

پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

آنهايي که (از ايران) رفته اند، ايميلشان را در حسرت ِ نامه از آنهايي که مانده اند باز مي کنند و از اينکه هيچ نامه اي ندارند کلافه مي شوند
آنهايي که (در ايران) مانده اند هر روز ايميلشان را چک مي کنند و از اينکه نامه اي از آنهايي که رفته اند ندارند، کفرشان در ميايد

آنها که رفته اند همانطور که دارند يک غذاي فوری درست مي کنند تا تنهايي بخورند، در این خیالند که آنهايي که مانده اند الان دارند دور هم دیزی یا قورمه سبزي با برنج زعفراني مي خورند و جمعشان جمع است
آنها که مانده اند، همانطور که دارند يک غذاي سر دستي می پزند، تجسم مي کنند آنها که رفته اند الان با دوستان جديدشان گل مي گويند و گل ميشنوند و از ان غذاهايي مي خورند که توي کتاب هاي آشپزي عکسش هست. http://tabriz-patoogh.blogfa.com/

آنها که رفته اند، فکر مي کنند آنهايي که مانده اند دائم با هم به گردش میروند... دربند، لواسان، بام تهران و درکه و… و آنها را که آن گوشه دنيا تک افتاده اند، فراموش کرده اند.
آنها که مانده اند، تصور مي کنند آنها که رفته اند، هرشب به بار و ديسکو مي روند و خوش مي گذرانند و آنهایی را که توي اين جهنم گير افتاده اند فراموش کرده اند.

آنهايي که رفته اند دلشان لک زده بجای آن مشروب ها که چندان باب طبعشان نيست، يک چاي دم کرده سماوری حسابي بخورند.
آنهايي که مانده اند آرزو به دل شده اند که برای يکبار هم که شده بروند داخل مغازه اي و بی دغدغه و نگرانی، مشروب سفارش بدهند.

آنها که مانده اند بر این باورند که آنهايي که رفته اند دیگر حق اظهار نظر ندارند و فوري قلم برداشته و اسم شان را خط مي زنند.
آنها که رفته اند، با شوق و ذوق بيانيه امضا مي کنند و مي خواهند خودشان را به جريان سياسي کشوري که تويش نيستند، ملحق کنند.  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/

 


آنها که مانده اند در حسرت بي بي سي و صداي آمريکای بدون پارازيت، و اینترنت بدون فیلتر و رسانه های تماماً دولتی کلافه مي شوند.
آنها که رفته اند پاي اينترنت پر سرعت، دنبال فوتبال شبکه 3 با گزارش عادل يا سريالهاي داخلی و با کلام پارسي و فضاهایی ايراني هستند.
 

آنها که مانده اند، در ذهنشان از آن طرف، مدينه فاضله مي سازند.
آنها که رفته اند، به خاک گرفتن خاطراتشان در سرزمین مادری، حسرت میخورند.


و بالاخره:
آنهايي که مانده اند مي خواهند بروند... آنهايي که رفته اند مي خواهند بر گردند...
اما... هم آنهايي که رفته اند و هم آنهايي که مانده اند در يک چيز مشترکند : احساس تنهايي...



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:30 ::  نويسنده : مهيار
چهار شنبه 14 دی 1390,
  •  
:: 12:15 :: نويسنده : مهسا

نشنال جئوگرافی این بار از بین شهرهای دنیا، تعدادی را به عنوان رمانتیک ترین شهرها معرفی کرده و از هر شهر نمادی را برگزیده که با هم در گزارش تصویری زیر می بینیم.بخش دست نخورده ساحل جنوبی اورگان، زیبایی خیره کننده ای دارد.

ساحل اورگان

در این تصویر بخشی از خط ساحلی صخره ای آن، که ساحل بندون نام دارد را می بینید. اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، بابت ناهارخوری های زیبا و استراحتگاه های مجلل خیالتان راحت باشد!

رمانتیک‌ ترین شهرهای دنیا+تصاویر

سان فرانسیسکو، کالیفرنیا

به این گل ها ترومپت فرشته گفته می شود که در میدان اتحاد سان فرانسیسکو، پای مجسمه آزادی شکوفا شده اند. این میدان یکی از مراکز خرید مهم سان فرانسیسکو است. هوای معتدل و قیمت های پایین در زمستان، از این شهر یک مقصد خوب برای سفر به قصد خرید می سازد.

رمانتیک‌ ترین شهرهای دنیا+تصاویر

کائای، هاوایی

این جا ساحل ناپالی است. خشکی، مانند برجی مقابل اقیانوس آرام قد علم کرده و منظره ای بی نظیر و رویایی به وجود آورده است. اما شاید خیال انگیزترین بخش سفر به این منطقه، گشت و گذار در دره آرام کالالوآ باشد که دسترسی به آن فقط با قایق میسر است.  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/

رمانتیک‌ ترین شهرهای دنیا+تصاویر

زادر، کرواسی

این باتری های خورشیدی قرار است از نور خوشید انرژی بگیرند، البته اگر ابرها اجازه بدهند! زادر در کنار دریای ادریاتیک واقع شده و خط ساحلی طولانی دارد. به علاوه در این شهر می توانید از معماری به سبک رم لذت ببرید و شب ها هم مناظر پرنور مدرن داشته باشید.

رمانتیک‌ ترین شهرهای دنیا+تصاویر

ساوت ویلز

تا به حال ستاره ها را به این شکل دیده اید؟ خطوطی که در آسمان می بینید، رد عبور ستاره ها در آسمان پنارت، در حومه کارادیف واقع در ساوت ویلز است. هر سال تابستان این منطقه توریست های زیادی را جذب می کند تا از نمای ساحلی خیال انگیز آن لذت ببرند.

رمانتیک‌ ترین شهرهای دنیا+تصاویر

رم، ایتالیا

درخشش بی نظیر در شب، یکی از جاذبه های رم است. رم به خاطر تاریخ غنی و غذاهای معروف و البته مردم گرم و مهمان نوازش، یکی از شهرهای جذاب برای توریست های سراسر دنیا است. رم با ساختمان های قدیمی و مجسمه های هنری جورواجور، فضایی رویایی دارد.  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/

رمانتیک‌ ترین شهرهای دنیا+تصاویر

ساحل پیزمو، کالیفرنیا

ساحل پیزمو در نزدیکی لوس آنجلس، روی یکی از سواحل آمریکا که کم ترین توسعه را داشته واقع شده است. فکر می کنید با این اوصاف منطقه خلوتی است؟ اما در واقع تابستان ها 50 هتل در این منطقه پر از بازدیدکننده می شوند!

رمانتیک‌ ترین شهرهای دنیا+تصاویر

سیسیل، ایتالیا

سیسیل از مناطق معروف ایتالیا است. سواحل زیبا و بناهای تاریخی مثل مقبره هرا از یک طرف، خیابان های باریک و پیچ درپیچ از طرف دیگر، برای توریست ها جذاب هستند. خیابان های اریس سیسیل افراد را گیج می کنند و این گیج شدن برای آن ها خیلی جذاب است.

رمانتیک‌ ترین شهرهای دنیا+تصاویر

نیویورک، آمریکا

شب ها صفی از چراغ ها، فاصله منهتن تا بروکلین را غرق در نور می کند، جایی که معروف ترین رستوران ها، تئاترها، موزه ها و هتل ها در انتظار میلیون ها نفری هستند که هر سال از نیویورک دیدن می کنند.

رمانتیک‌ ترین شهرهای دنیا+تصاویر

دریاچه گاردا، ایتالیا  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/

ظاهرا ایتالیا در بین کشورهای دنیا، شهرها و مناطق خیال انگیز زیادی دارد! گاردا بزرگ ترین دریاچه ایتالیا است. در نزدیکی این دریاچه، سیرمیون قرار دارد که به خاطر چشمه های آب گرم و سواحلش معروف است.

رمانتیک‌ ترین شهرهای دنیا+تصاویر



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:29 ::  نويسنده : مهيار



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:29 ::  نويسنده : مهيار

تقصیر ساعت کاری ام است که صبح خروسخوان می روم و صلاة ظهر می آیم و شانس دیده شدن را از دست می دهم!

تقصیر خواهرم است که از شوهرش طلاق گرفت و باعث شد نظر همه نسبت به ما عوض شود!
تقصیر بابا است که آن قدر پول ندارد که چشم ملت در بیاید!
تقصیر مامان است… مگر نمی گویند مادر را ببین دختر را بگیر؟!
تقصیر پسرعموست که نفهمید عقد دختر عمو و پسر عمو را در آسمان ها بسته اند!
تقصیر استادمان است که جلوی همه به من ابراز علاقه کرد و باعث شد دیگر کسی جرات نکند از من خواستگاری کند!
تقصیر مادر شوهر عمه است، می دانم که بختم را او بسته!
تقصیر پسر همسایه دست راستی است که به خودش اجازه داد از من خواستگاری کند!
تقصیر پسر همسایه دست چپی است که به خودش اجازه نداد از من خواستگاری کند!
تقصیر تلویزیون است که توی همه سریال هایش همه جوان ها ازدواج می کنند و اصلا به مشکلات ما جوان های ازدواج نکرده نمی پردازد!
تقصیر مطبوعات است که توی مطالبشان همه جوان ها از هم طلاق می گیرند و مردم را نسبت به ازدواج بدبین می کنند! http://tabriz-patoogh.blogfa.com/
تقصیر دولت است که فکری برای حل بحران ازدواج جوان ها نمی کند!
تقصیر مجلس است که به جای سربازی اجباری، پسرها را مجبور به ازدواج اجباری نمی کند!
تقصیر مردم است که انقلاب کردند و باعث شدند مدارس مختلط جمع بشود!
تقصیر عراق است که کلی از پسرهای آماده ازدواج ما را به کشتن داد!
تقصیر انگلیس است، این که اصلا گفتن ندارد. همه می دانند که همیشه و همه جا کار، کار انگلیس است!
تقصیر کره زمین است که جوری نچرخید که من و نیمه گمشده ام به هم برسیم!
تقصیر قمر است که روز به دنیا آمدن من در عقرب بوده...



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:28 ::  نويسنده : مهيار

وقتی پسرا دور هم خلوت میکنند!!!!

۱- ای رامین بدبخت دلت بسوزه همون دختری که به تو نخ نمیداد من رفتم شمارشو گرفتم
۲- من بدجوری عاشقش شدم . اگه این خوشکله با من دوست بشه من همه ی دوست دخترهام رو کنار میگذارم
۳- بچه ها این دختره رو دیدین که مانتو صورتی میپوشه و یه عینک آفتابی هم میزنه . وقتی هم که توی دانشگاه راه میره هیچکی رو تحویل نمیگیره . باید حالشو بگیریم
۴- ما اینیم دیگه بالاخره شماره رو دادیم به دختره  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/
۵- بچه ها من میخونم شماها دست بزنید ... امشب خونمون بعله برونه ..امشب خونمون عشق و جنونه ...
۶- بر و بچ جاتون خالی امروز رفتیم کافی نت یه رومی رو به گند کشیدیم!!!

وقتی دخترا دور هم خلوت میکنند!!!!
 

۱- وای این انگشتر رو کی خریده ؟ چقدر قشنگه !!!!!
۲- وای الهام جون نبودی امروز من با اون پسره قرار داشتم . اینقدر با هم حرفزدیم . حتی اسم بچه هامون هم انتخاب کردیم
۳- من خیلی دلم میخواد آی دی این پسره رو بدست بیارم تا باهاش چت کنم .
۴- امروز یه پسره خوشتیپ و با کلاس توی دانشگاهمون اومده بود . هر چی عشوه و ناز کردم براش تحویلم نگرفت . مگه من خوشکل نیستم  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/
۵- سارا دیدی چه پسره مودبی توی فروشگاه بود . حتی توی صورتمون هم نگاه نکرد . خیلی پسره سر به زیری بود من که دلم پیشش گیر کرده
۶- مینا دختر با خودت چیکار کردی . چرا این همه چاق شدی . حالا باید بری بدن سازی اندامت رو بسوزونی تا این لباسهای تنگی که گرفتی اندازه ی تنت بشه
۷- راستی شیلا امشب میایی خونه ی ما . امشب جشن تولد منه . حتما بیا . چون میخواهیم کلی برقصیم!!!!



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:27 ::  نويسنده : مهيار

با سلام و صلوات به روح تمام مسافرین عزیز .

و با درود به وزیر محترم راه و ترابری .

ورود شما را به پرواز لایتناهی هواپیمای جمهوری اسلامی ایران خوشامد می گوییم .

خداوندا مشیت خودت را در رسیدن و لقاء به خود برما قراردادی و سرعت آن فزون كن .

مقصد ما به احتمال 99% بهشت موعود و احتمالأ 1% مقصدی كه بر روی بلیط درج شده می باشد.

خلبان پرواز مرحوم شهید كاپیتان بهشت زاده و گروه پروازی بد اخلاق؛ سفری خوش برای شما آرزمند است.  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/

لطفأ به علامت نكشیدن سیگار اصلأ توجه ننموده و آخرین سیگار زندگیتان را به خوشی دود نمایید.

بستن كمربندها اصلأ ضرورتی ندارد و كاملأ بدرد نخور است.

در صورت بروز اشكال در سیستم هوای كابین ماسكهایی از بالای سر شما آوزیزان خواهد شد كه شما قبل از آن رایحه خوش ملایك را احساس خواهید كرد.

این هواپیما مربوط به هزاره دوم میلادی بوده و دارای دو درب اضطراری در جلو، دو در كنارین و یك درب عقب می باشد كه چندین سال است اهرم های آن كار نمی كند.

ارتفاع پرواز به احتمال قریب به یقین تا آسمان هفتم بوده و هوای بهشت بسیار عالی است.

سفر خوشی را برای شما آرزومندیم

از اون جاییكه هیچ خارجی احمقی وجود ندارد كه من لازم باشد یه بار دیگر به انگلیسی بلغور كنم، سرتونو درد نمی آورم.

مرگ راحتی داشته باشید.


چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : مهيار

1.یه شوهرم نداریم شب که دیر میاد خونه ببینه رو کاناپه خوابمون برده دلش بسوزه دیگه دیر نیاد!


 

2.یه شوهرم نداریم وقتی بهش میگیم من رو بیشتر دوس داری یا مامانتو ، بگه توام چه سوالایی می پرسی ، هر دوتون رو دوس دارم دیگه ! خوشحال شیم از اینکه ما رو خیــــــــــــــلی دوس داره " قدِ مامانش "

 

 

 

3.یه شوهرم نداریم عاشق قرمه سبزی باشه ، ما هم که بلد نیستیم درست کنیم ! بگیم بین من و قرمه سبزی یکی رو انتحاب کن !!

 

 

 

4.یه شوهرم نداریم , نداریم که نداریم به درک اسفل یه لامبورگینی هم نداریم غروب جمعه ای بریم بگردیم دلمون نگیره !  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/

 

 

 

5.یه شوهرم نداریم گانگستر باشه، هیچ کس جرات نکنه بهمون بگه بالا چشمت ابروئه !

 

 

 

6.یه شوهرم نداریم صبح جمعه ای بهمون بگه خانومم شما بگی "ف" ناهار فرحزادیم !

 

 

 

7.یه شوهرم نداریم وقتی میپرسه دوسم داری یا نه ؟ بهش بگیم خره من دوست دارم چرا نمیفهمی

 

 

 

8.یه شوهرم نداریم، دوتایی قربون صدقه بچه نداشتمون بریم !

 

 

 

9.یه شوهرم نداریم از جبروت مردونش استفاده کنیم زنگ بزنه پشتیبانی بگه این سرعت اینترنت چه مرگشه پس!خانومم کارای اینترنتیش عقب مونده!

 

 

 

10.یه شوهرم نداریم خوش قیافه باشه، برای استحکام بیشتر پایه های زندگیمون همیشه موهای پر کلاغیش از ته بزنیم که هیچ زنی جز خودمون نتونه بهش نگاه کنه !

 

 

 

11.یه شووورم نداریم غروب که میشه بعد از دو شیفت کار کردن ، با دست پر بیاد خونه در رو با پاش باز کنه ، بریم کیسه ها رو از دستش بگیریم بگیم خسته نباشی آقا .

 

 

 

12.یه شوهرم نداریم شب بگیم ببرمون بیرون اونوقت بگه نه , ما هم از لجمون تایر ماشینشو پنچر کنیم صبح که میخواد بره سر کار ببینه کلافه شه , ما هم موزیانه بخندیم بگیم آخی الهی اشکال نداره عزیزم ولی خب باز خوبه دیشب نخواسیم بریم بیرون وگرنه میخورد تو ذوقمون !

 

 

 

13.یه شوهرم نداریم وقتی میریم کنار دریا ما رو ترک جت اسکی بنشونه!

 

 

 

14.یه شوهرم نداریم صبح به صبح نون تازه برامون بخره !  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/

 

 

 

15.یه شوهرم نداریم تا غم و ناراحتی توی چهره مون ببینه بگه مگه من مردم که تو ناراحتی ؟

 

 

 

16.یه شوهرم نداریم انقد عاشقمون باشه واسه غافلگیر کردنمون با یه زرافه ی طفل بیاد خونه !

 

 

 

17.یه شوهرم نداریم یکمی بهش غر بزنیم دلمون باز شه!

 

 

18.یه شوهرم نداریم بهمون بگه از خواب که بیدار میشی ، اول تو چشای من نیگا کن بعد به اون مانیتور ِ لامصّب !!

 


 

راستی ببینید آرزوی یکی از دخترای پاتوق چیه که برامون نوشته :



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:25 ::  نويسنده : مهيار

 گلچینی جديد از برترين جملات جالب و با مزه پ نه پ

جملات طنز ايراني (سری دهم)

جملات طنز پـَـ نه پَــ سری جدید !!   پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

پشه نشسته رو پام داره خونمو می خوره , دستم رو بردم بالا بزنمش یهو داداشم میگه می خوای بکشیش؟! پَـــ نَ پـَـَـ خونش رو خورده می خوام بزنم پشتش آروغ بزنه ببرم بخوابونمش !!

 

*********************

اسپری سوسک کش زدم به سوسکه، سوسکه افتاده به پشت دست و پا میزنه...هم خونه ایم اومده میگه داره جون میده..؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ قیافه تورو دیده از خنده ریسه رفته

*********************

دیشب با دوستم داشتیم حکم بازی میکردیم ... بی بی انداختم ... میگه بی بی بازی کردی؟

پَـــ نَ پَـــ انداختم وسط یه شوهر خوب واسش گیر بیاریم

*********************

- کارگر هستین؟؟؟

- پَـــ نَ پَـــ...گـاویم...لباس کارگر پوشیدیم میخوایم از بیمه بیکاری استفاده کنیم

*********************

(منو داداشم دو قلوییم)در حال قدم زدن بودیم داداشم چند متر جلوتر از من راه میرفت یارو اول داداشمو دید اومد جلوتر منو دید, رنگش پرید برگشت گفت دو قلویید

گفتم:پـَـــ نَ پـَـــ اجسام از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیک تر است

*********************

رفتم پمپ بنزین به یارو میگم ۴۰ تا بزن

میگه ۴۰ لیتر؟

پَـــ نَ پَــــ ۴۰ تا قاشق چای خوری

*********************

به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شد؟؟؟ میگه از شوهرش؟؟؟؟؟

پَـــ نَ پَــــ چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد

*********************

از دل درد دارم میمیرمو جلوی دستشویی دارم پیچ و تاب میخورم . بعد 2 ساعت یارو اومده بیرون میگه دستشویی داری ؟؟

میگم پَـــ نَ پَـــ دیدم فضای مناسب و دلبازیه اومدم موج مکزیکی تمرین میکنم.

*********************

به دوستم گفتم برو بالا نردبون چراغ و ببند گفت بچرخونمش؟

پـَـَـ نَ پـَـَــــ تو نگهشدار من نردبون و میچرخونم!

*********************

دوستم در یخچالو باز کرده,دیده هیچی توش نیس,میپرسه:واقعا خالیه!؟

میگم پَــ نَ پَـــ هیدنشون کردیم که غریبه ها نبیننشون !!

 

*********************

میگن کریستف کلمب وقتی رسید به امریکا سرش رو از پنجره کشتی کرد بیرون از یه سرخ پوست پرسید داداش اینجا آمریکاست؟

سرخ پوسته گفت پَـــ نَ پَـــ ژاپونه ما هم چون شلوار پامون نیست از خجالت قرمز شدیم!

*********************

دارم رو تردمیل عینه خر میدووم یارو مبگه اینجوری میدویی لاغر کنی؟؟

میگم پـَــ نَ پـَـــ دارم واسه نقش آفرینی تو سری جدید میگ میگ آماده میشم...!!

*********************

پایان نامم تموم شده زنگ زدم به استاد میگه میخوای دفاع کنی؟پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام حمله کنم

*********************

پریشب تو خیابون میرفتم داشتم با فندکم بازی میکردم،

پلیس رد شده میگه اون چیه؟ فندکه؟میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن!!

*********************

رسیدیم پشت در خونه ، کلید نداشتم به داداشم میگم کلیدتو بده،

میگه میخوای درو باز کنی؟ میگم پَـــ نَ پـَــــ میخوام بدمش به حسین تهی از معطلی درش بیارم….

*********************

۲ ساعته از بیرون صدای قار قار میاد…داداشم میگه صدای کلاغه ؟

میگم پــَ نَ پـــَ قناریه متال میخونه!!!!

*********************

رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟

گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم , اومدم خودمو معرفی کن!

*********************

با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم.

دوستم میگه:شیرِ؟ میگم:پَــــ نَ پَــــ… گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!

*********************

دوستم تو خونه خوابیده بود داداشم از راه اومده میگه خوابه؟

میگم پَـــ نَ پَـــ رفته رو اسکرین سیور لگد بزنی روشن میشه!!!!

*********************

داشتم میرفتم باشگاه وسط راه یادم اومد یه چیزی رو یادم رفته، برگشتم خونه.در زدم داداشم در رو باز کرده با تعجب میپرسه حامد تویی؟!!!نرفتی باشگاه؟

میگم:پَــــ نَ پَــــ حامد رسید من دیلیوریشم…

*********************

به دوستم میگم فهمیدی مریم جدا شد؟؟؟

میگه از شوهرش؟؟؟؟؟ پـَــ نَ پـَـــ چسبیده بود کف ماهیتابه کفگیر زدم جدا شد…

*********************

واسه استخدام رفتم یه شرکتی خانومه میگه :شما برای آگهی استخدام اومدین؟

گفتم پـَـَـ نَ پـَـَــــ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین!!!!!

*********************

رفتم دادگستری یارو میپرسه شکایت داشتید؟

گفتم پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه خورده برنج آوردم با ترازوی عدالت وزن کنم !

*********************

رفتم خونه دوستم کامپیوترش خرابه… میگم پاورت

سوخته کامل! میگه یعنی یکی دیگه بگیرم ؟ میگم پَـــ نَ پَــــ سوختگیش جدی نیست پماد سوختگی بزنی خوب میشه

*********************

. میگم دیشب یه پشه اومده بود تو اتاقم میگه کشتیش؟

پَــــ نَ پَـــــ اومدم بِزنم، نتونستم ، خونِ من تو رگهاش جریان داشت! ،یهو گفت بابا …!! بعدشم نشَستیم دوتایی تا صبح گریه کردیم ، گوشه اتاق

*********************

رفتم جلسه ثبت نام ۱ساعت وایسادم.یارو اومده میگه میخوای

ثبت نام کنی؟ پـَـــ نَ پـَـــ اومدم حالتو احوالتو سفید رویتو سیه مویتو ببینم بروم..

*********************

هفته پیش مریض شدم، رفتم آمپول بزنم …

آمپولارو دادم به پرستاره …میگه آمپول بزنم؟

پَ نه پَ توش آب پر کن تفنگ بازی کنیم!

*********************

عکس نیمه ی راست صورتم رو گذاشتم فیس بوک

اومده میگه : عکس نصفه گذاشتی رو پروفایلت ؟

میگم : پـَ نه پـَ توی حراج بودم ۵۰ در ۱۰۰ تخفیف بهم خورده این شکلی شدم

*********************

رفتم دم مغازه به یارو میگم قرص پشه داری؟ میگه واسه کشتنش میخوای؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ برا سردردش میخوام!!!

*********************


 

کمرم درد می کنه یه پارچه بستم بهش. داداشم میگه کمرت درد می کنه؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ادای داداش کایکو رو در بیارم.

*********************

داریم 10 نفری بازی شبکه ای میکنیم. اومده میگه جدی حال میده؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم.

*********************

تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه، یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم می‌خوای گاز بزنی‌؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ من می‌خوام لیس بزنم !

*********************

رفتم بانک پول بگیرم. کارمنده میگه پول رو میبرین؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام وایسم اینجا هر کس رقصید بریزم رو سرش شاباش بدم

http://tabriz-patoogh.blogfa.com/

*********************

دارم به خواهر زاده ام دیکته می گم... رسیده آخر خط، می گه برم سر خط؟

پـَـ نه پَــ، بقیشو رو فرش بنویس!

*********************

داشتیم تو خیابون قدم می زدیم كه یهو صداى ترمز شدیدى اومد و دو تا پا كه یكى عمودى یكى افقى رو هوا بود... خلاصه ملت جمع شدن بالای سر طرف، كه در این هنگام راننده پیاده شد و در كمال خونسردى گفت: آقا چیزیتون شد؟ یارو هم با همون وضع و صورت خونى مالى در حالی كه به سختى نفس می كشید گفت: پـَـ نه پَــ، خودمو انداختم زمین از داور پنالتى بگیرم!

راننده گفت: نمكدون! منظورم اینه كه می خواى زنگ بزنم اورژانس؟

یارو گفت: پـَـ نه پَــ، زنگ بزن برنامه نود، عادل اینا كارشناسى كنن صحنه پنالتى بود یا نه!

*********************

تو آشپزخونه استکان و قندون از دستم افتاد شکست با صدای خفن. مامان اومده می گه چیزی شکوندی؟

پـَـ نه پَــ، شیشه نازک تنهایی دلم بود منتها صداش رو گذاشتم رو اکو حال کنین!

*********************

کله صبحی رفیقم می‌خواست بیاد درس بخونیم، بهش زنگ زدم گفتم دوتا نون هم بگیر بیار.

گفت واسه صبحونه؟

پـَـ نه پَــ، واسه ذخیره سازی تو روزای سخت زمستون!

*********************

خواهرم از بیرون میاد خونه... می‌بینه پشت سیستمم... می گه کامپیوتر روشن کردی؟ پـَـ نه پَــ، دکتر گفته بشین جلوی مانیتور خاموش زل بزن بهش واسه چشات خوبه!

*********************

تو هواپیما نشستم دارم دعا می‌خونم بغل دستیم می‌گه دعا می‌کنی سالم برسی؟

پـَـ نه پَــ، دوست دارم صحنه سقوط هواپیما رو از نزدیک ببینم دعا می‌کنم سقوط کنیم!

 

*********************

زنه شکمش اومده جلو، رفیق ما می پرسه این خانم حامله است؟

پـَـ نه پَــ، این زن آقا گرگه ‌است، شنگول رو خودش خورده، منگول رو داده به شوهرش!



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:25 ::  نويسنده : مهيار

هر وقت من یك كار خوب می كنم مامانم به من می گوید بزرگ كه شدی برایت یك زن خوب می گیرم.

تا به حال من پنج تا كار خوب كرده ام و مامانم قول پنج تایش را به من داده است.

حتمن ناسرادین شاه خیلی كارهای خوب می كرده كه مامانش به اندازه استادیوم آزادی برایش زن گرفته بود.

ولی من مؤتقدم كه اصولن انسان باید زن بگیرد تا آدم بشود!

چون بابایمان همیشه می گوید مشكلات انسان را آدم می كند.

در عزدواج تواهم خیلی مهم است یعنی دو طرف باید به هم بخورند. مثلن من و ساناز دختر خاله مان خیلی به هم می خوریم.

از لهاز فكری هم دو طرف باید به هم بخورند، ساناز چون سه سالش است هنوز فكر ندارد كه به من بخورد ولی مامانم می گوید این ساناز از تو بیشتر هالیش می شود.

در عزدواج سن و سال اصلن مهم نیست چه بسیار آدم های بزرگی بوده اند كه كارشان به تلاغ كشیده شده و چه بسیار آدم های كوچكی كه نكشیده شده. مهم اشق است !

اگر اشق باشد دیگر كسی از شوهرش سكه نمی خواهد و دایی مختار هم از زندان در می آید.

من تا حالا كلی سكه جم كرده ام و می خواهم همان اول قلكم را بشكنم و همه اش را به ساناز بدهم تا بعدن به زندان نروم.  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/

مهریه و شیر بلال هیچ كس را خوشبخت نمی كند. همین خرج های ازافی باعث می شود كه زندگی سخت بشود و سر خرج عروسی دایی مختار با پدر خانومش حرفش بشود.

دایی مختار می گفت پدر خانومش چتر باز بود.

خوب شاید حقوق چتر بازی خیلی كم بوده كه نتوانسته خرج عروسی را بدهد.

البته من و ساناز تفافق كرده ایم كه بجای شام عروسی چیپس و خلالی نمكی بدهیم. هم ارزان تر است، هم خوشمزه تر است تازه وقتی می خوری خش خش هم می كند!

اگر آدم زن خانه دار بگیرد خیلی بهتر است و گرنه آدم مجبور می شود خودش خانه بگیرد.

زن دایی مختار هم خانه دار نبود و دایی مختار مجبور شد یك زیر زمینی بگیرد. میگفت چون رهم و اجاره بالاست آنها رفته اند پایین!

اما خانوم دایی مختار هم می خواست برود بالا! حتمن از زیر زمینی می ترسید.

ساناز هم از زیر زمینی می ترسد برای همین هم برایش توی باغچه یك خانه درختی درست كردم.

اما ساناز از آن بالا افتاد و دستش شكست. از آن موقه خاله با من قهر است.

اما بعدا فهمیدم که قهر بهتر از دعواست.

آدم وقتی قهر می كند بعد آشتی می كند ولی اگر دعوا كند بعد كتك كاری می كند بعد خانومش می رود دادگاه شكایت می كند بعد می آیند دایی مختار را می برند زندان!

البته زندان آدم را مرد می كند. تازه عزدواج هم آدم را مرد می كند، اما آدم با عزدواج مرد بشود خیلی بهتر است تا برود زندان که آیا مرد بشود یا نشود!

این بود انشای من ...



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:23 ::  نويسنده : مهيار
 
 

اگر آنگونه که با تلفن همراهتان برخورد می‌کنید با همسرتان بر خورد میکردید:


اکنون خوشبخترین فردِ دنیا بودید
اگر هر روز شارژش میکردید
باهاش در روز از همه بیشتر صحبت میکردید
پایِ صحبت‌هایش می نشستید
... پیغام‌هایش را دریافت میکردید
پول خرجش میکردید
براش زیور آلاتِ تزئینی میخرید
دورش یک محافظ محکم میکشیدید
در نبودش احساسِ کمبود میکردید
حاضر نبودید کسی‌ نزدیکش شود حتی
مطالبِ خصوصیتان را به حافظه اش میسپردید
همیشه و همه‌جا همراهتان بود حتی در اوج تنهایی‌
و اگر همیشه... همراهِ اولتان بود
با داشتن یک همسر خوب و مهربان هیچکس تنها نیست


جوابیه

بسیار زیبا بود ولی یادآوری میکنم که:

گوشی سر خود حرف نمیزنه
گوشی با یک دکمه خفه میشه
گوشی نمیگه چی بخر چی نخر
گوشی نمیگه چرا دیر اومدی
گوشی میتونه روی سایلنت باشه
اصلا گوشی میتونه خاموش باشه
گوشی نمیگه شب زود بیا بریم خونه مامانم
گوشیو اگه جا بزاری نمیگه چرا منو نبردی
گوشی نمیگه بچه میخوام
گوشی با دوستاش بیرون نمیره
گوشی حداقل شبا زنگ نمی خوره

راستی از همه اینا مهمتر


بیشتر مردم سالی یه بار گوشی عوض می کنن



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:22 ::  نويسنده : مهيار
 

داستانک جالب "پیوند مغز" (طنز)


پشت درب اطاق عمل نگرانی موج میزد.

بالاخره دکتر وارد شد، با نگاهی خسته، ناراحت و جدی …

پزشک جراح در حالی که قیافه نگرانی به خودش گرفته بود گفت :

“متاسفم که باید حامل خبر بدی براتون باشم

تنها امیدی که در حال حاضر برای عزیزتون باقی مونده، پیوند مغزه.”

“این عمل، کاملا در مرحله أزمایش، ریسکی و خطرناکه

ولی در عین حال راه دیگه ای هم وجود نداره

بیمه کل هزینه عمل را پرداخت میکنه ولی هزینه مغز رو خودتون باید پرداخت کنین.”

اعضاء خانواده در سکوت مطلق به گفته های دکتر گوش می کردند

بعد از مدتی بالاخره یکیشون پرسید :”خب، قیمت یه مغز چنده؟”

دکتر بلافاصله جواب داد :”۵۰۰۰$ برای مغز یک زن و ۲۰۰$ برای مغز یک مرد.”

موقعیت ناجوری بود، خانمهای داخل اتاق سعی می کردند نخندند

و نگاهشون با آقایان داخل اتاق تلاقی نکنه، بعضی ها هم با خودشون پوزخند می زدند !

بالاخره یکی طاقت نیاورد و سوالی که پرسیدنش آرزوی همه بود از دهنش پرید که

: “چرا مغز خانمها گرونتره؟”

 

دکتر با معصومیت بچه گانه ای برای حضار داخل اتاق توضیح داد که :

“این قیمت استاندارد مغزه!”

ولی مغز آقایان چون استفاده میشه، خب دست دومه و طبیعتا ارزونتر !!

http://tabriz-patoogh.blogfa.com/

 

نتیجه اخلاقی : اینکه تا کامل از چیزی مطمئن نشدید به خودتون مغرور نشید !

اما خانومها نگران نباشن به زودیه زود یه داستان هم برای شما آماده خواهد شد

که شما هم یه لبخند هوشمندانه بزنید ، منتظر باشید …

 

 



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:22 ::  نويسنده : مهيار
چهار شنبه 14 دی 1390,
  •  
:: 14:11 :: نويسنده : مهسا

 

مشخصات پسر خوب!!

 

۱ـ يک پسر خوب امضاء گواهي نامه اش خشک نشده به رانندگي خانمها گير نميدهد ۲ـ یک پسر خوب تنها جوکهايي را بيان ميکند که مورد تائيد وزارت 1) ارشاد اسلامي2) وزارت بهداشت3) وزارت مبارزه با تبعيضات استاني و ... باشد. ۳ـ يه پسر خوب کمتر با اين جمله مواجه ميشود"مشتري گرامي دسترسي شما به اين سايت مقدور نمي باشد"..
۴ـ يه پسر خوب بعد از تک زنگ سراغ تلفن نميره.
۵ـ يه پسر خوب عکس الکسندروگراهام بل رو قاب نميکنه بزنه تو اتاقش. ۶ـ یه پسر خوب پشت چراغ قرمز با ديدن يه خانم رديف چشماش مثه چراغهاي فولکس نميزنه بيرون..
۷ـ يه پسر خوب روزي چند بار به سازندگان ياهو مسنجر لعنت ميفرسته.
۸ـ يه پسر خوب سر کلاس تا شعاع 3 متريِ هيچ خانمي نميشينه.
۹ـ يه پسر خوب وقت برگشتن به خونه ماشينش بوي ادکلن زنونه نميده.
۱۰ـ يه پسر خوب هيچ وقت پاي تلفن از اين کلمات استفاده نميکنه:"ساعت" چند" "کي مياي" "کجا" "دير نکني يا.. ۱۱ـ يه پسر خوب وقتي مياد خونه قرمزي رژ در هيچ نقطه از صورتش مشاهده نميشه.
۱۲ـ يک پسر خوب زماني که کسي ميخواهد از عرض خيابان عبور کند تعداد دنده را از 1 به 4 ارتقاء نداده و قصد جان عابر را نميکند.
۱۳ـ يک پسر خوب زماني که يک دختر خانم راننده ميبيند ذوق زده نشده و در صدد عقده اي بازي بر نمي آيد
۱۴ـ يک پسر خوب که ژيان سوار ميشود روي بنز همسايه با سوئيچ ماشين نقاشي نميکشد.
۱۵ـ يک پسر خوب زماني که تصادف ميکند همانند قبائل زامبي وحشي بازي در نمي آورد.
۱۶ـ يک پسر خوب هر روز بعد از کلاس درس به نمايندگي از راهداري و شهرداري خيابانهاي شهر را متر نميکند. ۱۷ـ يک پسر خوب به محض ديدن يک دختر خانم متين با شلوار برمودا و مانتو تنگ کوتاه و شال باز دهانش به سان آبشار و چشمانش همانند چشمان وزغ نميشود.
۱۸ـ يک پسر خوب دکمه هاي پيراهنش را از يک متر زير ناف تا زير چانه کاملا بسته و با سنجاق قفلي محکم ميکند. ۱۹ـ يک پسر خوب به محض ديدن دختر همسايه رنگش لبوي شده و چشمش را به آسفالت ميدزود.
۲۰ـ يک پسر خوب روزي 10بارهوس بردن نذري به دم در خانه همسايه که تصادفا دختر دم بخت دارند را نميکند.
۲۱ـ يک پسر خوب بيشتر از 5 دقيقه در دستشوئي نميماند .
۲۲ـ يک پسر خوب 5ساعت در حمام آهنگ جواد يساري نخوانده وبراي همسايگان آلودگي صوتي ايجاد نميکند. ۲۳ـ يک پسر خوب اگر درد عشق گرفت در کوي و برزن عرعر عشق نکرده و آبروي خانوادگي خود را نميبرد. ۲۴ـ يک پسر خوب با دوستاني که مشکوک به چت و لا ابالي گري هستند معاشرت نميکند.
۲۵ـ يک پسر خوب به جاي اينکه پول خود را در باشگاه بيليارد و گيم نت و غيره دور بريزد بهتر است حساب آتيه جوانان باز کند و به فکر 1000 سالگي خود باشد.
۲۶ـ يک پسر خوب همواره به اسم خود افتخار ميکند و به هر کس که ميرسد نميگويد که بجاي اصغر به او رامتين و آرش و ... بگويند.
۲۷ـ يک پسر خوب در اثر ديدن افراد غرب زده جو گير نشده و لحاف کرسيه قرمز خال خال يشمي را به پيراهن تبديل نکرده و سر زانو خود را جر نميدهد.
۲۸ـ يک پسر خوب تقاضاي وسايل نا مربوطي از قبيل موبايل را از خانواده ندارد.
۲۹ـ يک پسر خوب در صورتي که با نامزد خود بيرون رفت و کسي به خانم متلک گفت فورا با پليس 110 تماس حاصل مي کند. ۳۰ـ يک پسر خوب براي احياي حقوق خود از زور بازو استفاده نکرده و کلمات رکيک مانند خر و الاغ به کار نميبرد.
۳۱ـ يک پسر خوب از معاشرت با دوستان بسيار خودماني که عادت به بيان شوخي هاي نا مربوط از قبيل حراج لفظي عمه و همچين خواهر مادر هستند امتناع ميکند.
۳۲ـ يک پسر خوب همانند خاله زنکها تلفن را قورت نداده و سالي به 12 ماه دهانش بوي تلفن نميدهد.
۳۳ـ یک پسر خوب هر صدايي از قبيل قار و قور شکم اهل خانه را با صداي تلفن اشتباه نگرفته و1 متر به بالا نميپرد.
۳۴ـ يک پسر خوب براي بيرون رفتن از خانه 1 ساعت جلوي آئينه نايستاده و بزک نميکند.
۳۵ـ يک پسر خوب در جشنهاي فاميلي جو گير نشده و نميرقصد تا ابروي کل خاندان رابر باد دهد.
۳۶ـ يک پسر خوب در مهماني هاي خانوادگي نوشدني هاي غير مجاز از قبيل ماءالشعير را تنها با رضايت نامه رسمي و کتبي پدر محترم استعمال ميکند.
۳۷ـ يک پسر خوب هر زمان که عشقش کشيد با زير شلواري کردي چين پيليسه دار و يا شرت مامان دوز و رکابي همانند قورباغه به وسط کوچه نميپرد.
۳۸ـ يک پسر خوب تنها براي رضاي خدا و کاهش بار سنگين ترافيک و حمل و نقل درون شهري و برون شهري هر کجا که دختر خانم يا خانمي را در رده سني 15 تا 25 سال ديد سوار کرده و به مقصد مي رساند..
يک پسر خوب تا به حال مشاهده نشده . 

 



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:21 ::  نويسنده : مهيار
عکس طنز تفاوت جوراب خریدن پسر با دختر | www.SMSkade.Ir


چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : مهيار

 


 

پسر بودن یعنی برو چند تا نون بخر
پسر بودن یعنی هی شماره دادن و هی منتظر زنگ بودن
پسر بودن یعنی بد و بیراه گفتن به دخترایی که تحویلشون نمی گیرن
پسر بودن یعنی کادو خریدن برای جی اف
پسر بودن یعنی تا کی مفت خوری می کنی
پسر بودن یعنی پس کی دفترچه آماده به خدمت می گیری
پسر بودن یعنی به زور سیکل داشتن
پسر بودن یعنی بابا پس کی میری برام خاستگاری
پسر بودن یعنی مثل خر حمالی کردن
پسر بودن یعنی جوراباتو در بیار حالم به هم خورد
پسر بودن یعنی چرا کار نمیکنی ... جون بکن دیگه
پسر بودن یعنی ببخشین ماشین و خونه هم دارین که ...
پسر بودن یعنی همه مواقع مرد خونه هستی، حتی موقع دزد اومدن
پسربودن یعنی عمراً عزیز دل بابا باشی
پسر بودن یعنی در اول جوونی سربازی در انتظارته
پسربودن یعنی هرروز یک شکست عشقی خوردن
پسر بودن یعنی همه میرن مسافرت و تو باید بمونی و خونه رو بپایی
و اما پسر بودن یعنی هزار بدبختی دیگه...
 
یه سوال بچه ها کدوم دخترای پاتوق دوست دارن پسر باشن؟برام جالبه....


چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 19:10 ::  نويسنده : مهيار

پسرا شبیه سوسکن ،چرا؟؟؟

میگم خدمتتون:

1 دقت کردین بعضی سوسکا گیر میدن بهت هرچی با دمپایی میزنی توسرشون بیشتر میان طرفت.

2 دیدین سوسکاچقدشگ جونن لهشون میکنی ولی هنوز شاخاشونو تکون میدن .

3 مدل موهای پسرا (باوجود تنها دوتارموهمونوبا کلی چسب...سیخ میکنن)

4 سوسک موجود چندشیه.

5 سوسکارو هیچکی دوست نداره (البته استثناهم داره)

6 سوسک تنهاحشره ایه که خوشکلش پیدانمیشه (درست مث پسرا)

خوب بود؟؟؟؟؟؟فعلا اینو داشته باشین تابعد. 



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 18:51 ::  نويسنده : مهيار

عکس خنده دار,عکس متحرک,websara.ir

عکس خنده دار,عکس متحرک,websara.ir

عکس خنده دار,عکس متحرک,websara.ir

عکس خنده دار,عکس متحرک,websara.ir

عکس خنده دار,عکس متحرک,websara.ir

عکسهای جالب دیدنی متحرک

عکس خنده دار,عکس متحرک,websara.ir

عکس خنده دار,عکس متحرک,websara.ir

عکس متحرک خنده دار

عکس خنده دار,عکس متحرک,websara.ir

عکس جالب

عکس خنده دار,عکس متحرک,websara.ir

عکس متحرک

عکس خنده دار,عکس متحرک,websara.ir

عکس جالب

عکس خنده دار,عکس متحرک,websara.ir

عکس خنده دار,عکس متحرک,websara.ir

عکس های متحرک عاشقانه و خنده دار



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 18:49 ::  نويسنده : مهيار
 
Sunday Graphic #6

زیاد لبخند بزنید. اگر لبخندزدن برایتان سخت است یك مداد بردارید و آن را میان دندان هایتان قرار دهید. این كار باعث می شود با ترشح مواد شیمیایی خاص، احساس خوبی به شما دست دهد.

حالا یه لبخند بزنید این طوری

Smile Graphic #29

2- شعر بخوانید. شعر خواندن اثراتی همانند لبخند زدن دارد و موجب ترشح مواد شیمیایی نشاط آور می شود. هنگام رانندگی، دوش گرفتن و آماده كردن شام شعر بخوانید. هر زمان كه ناراحت هستید شعری را با خود زمزمه كنید. متوجه خواهید شد كه احساسات منفی دست از سر شما برمی دارد.

یه لبخند دیگه

Smile Graphic #8آفرین داری کم کم یاد میگیری

3- با افراد خوشبین معاشرت كند: با سروكار داشتن با انسان های خوش مشرب، آسان تر شاد بودن را یاد می گیرید این افراد شادی را به دیگران تزریق كرده و بهتر از كسانی كه خود را قربانی می دانند شرایط نامساعد را تحمل می كنند. در انتخاب دوستان خود دقت كنید.

Smile Graphic #6

مثلا میتونی با این کوچولو که خیلی شاد معاشرت کنی...خودشو کشت تا بخندی ..خوب بخند دیگه

 

بخندید: خندیدن نیز مانند لبخندزدن راه خوبی برای رویارویی با مشكلات فیزیكی و روانی است. در صورت لزوم خنده درمانی را امتحان كنید.

5- به فعالیت بپردازید: فعالیت بدنی نشاط آور است و اگر آن را در سرلوحه زندگی خود قرار دهید احساس خوبی پیدا خواهید كرد. انواع رشته های ورزشی و... می تواند مفید باشد.

Smile Graphic #7

6- خلاقیت به خرج دهید: خلاقیت راه خوبی برای شادبودن است. اگر به دور و بر خود نگاه كنید متوجه خواهید شد كسانی كه برای امرار معاش یا سرگرمی دست به خلاقیت می زنند انسان های شادی هستند. فعالیت های خلاقانه ای مثل طراحی، نقاشی، مجسمه سازی، صنایع دستی، پختن یك غذای جدید، سرودن شعر یا باغبانی تأثیرات شگرفی در شاد بودن شما دارد. فعالیت های مناسب خود را انتخاب كنید.

Smile Graphic #11

نكته مهم

شما می توانید در هر لحظه از زندگی خود تصمیم بگیرید كه شاد باشید یا ناشاد. یادتان باشد تصمیم گیری در این مورد با شماست.مسئله مهم این است كه هیچ كس نمی تواند به شما بگوید چه چیزی خوشحالتان می كند، در واقع شما بهتر از هر كسی می توانید به خودتان كمك كنید.

خنده دار گرافیک # 11

تبدیل شدن به یك انسان شاد همانند سفری است كه باید آن را از همین الآن شروع كنید! یك زندگی شاد را انتخاب كنید و به خودتان قول دهید كه در این راه دست از تلاش برندارید.

همیشه شاد باشید!

Smile Graphic #36

 



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 18:45 ::  نويسنده : مهيار
31 راز موفقیت در زندگی
31 راز موفقیت در زندگی
راز اول
از كارهایی كه ناچاری انجام دهی لذت ببـــر.
نق زدن تنها تو را خسته تر می كند و نمی گذارد كار را درست انجام دهی.
اما اگر با موفقیت مانند یك دوست رفتار كنی.
مثل سگ همه جا به دنبالت خــــــواهد بود.


راز دوم
سعی كن كارهایت را از صمیم قلب انجام دهی.
نه به صرف این كه ناچاری انجام دهی.
باید به كارت ایمان داشته باشی.
یك جریان آب ضعیف ، تنها نیمی از باغچه را آبیاری می كند.


راز سوم
همه چیز را همانطور كه هست بپذیر.
خواستن تنها، چیزی را تغییر نمی دهد.
خواستن، باد را از وزیدن باز نمی دارد و برف را به آب نبات تبدیل نمی كند.
اگر می خواهی چیزها را بهتر از خودشان تبدیل كنی، با آنها همان گونه كه هستند مواجه شو.


راز چهارم
تمرین كن تا از درون شاد باشی.
اجازه نده دیگران برای شاد كردن تو تصمیم بگیرند.
خودت رئیس كارخانة شادی سازی باش.


راز پنجم
ذهنت را همانند ابر سفیدی كه در آسمان است، آزاد كن.
تلاش كن، اما نتایج كار را واگذار تا با هم كار بیایند
برای ابر چه فرقی می كند باد از كدام سو بوزد.
چرا وقتت را برای چیزی كه در كنترل تو نیست، تلف می كنی؟


راز ششم
وقتی تصمیم به انجام كاری می گیری،
از خود نپرس : من چه می خواهم ؟
بلكه بپرس : چه كاری به نفع همه است ؟
اگر به فكر منافع دیگران باشی، دیگران در كنارت كار خواهند كرد و كمكت خواهند كرد تا موفق شوی.
 

راز هفتم
هنگام تصمیم گیری ابتدا نباید بپرسی، از این كار چه نفعی عایدم خواهد شد؟
پرسش درست این است كه : چه كاری به نفع همه است؟
خانه زمانی مستحكم خواهد شد كه همة دیوارهایش استوار باشند.


راز هشتم
وقتی كار به مشكل می خورد، نه دیگران را سرزنش كن و نه خود را،
انسان وقتی شنا یاد می گیرد كه از فرو رفتن در آب نترسد.


راز نهم
برای موفقیت در هر كار،
باید ابتدا تصویر واضحی از نقشة كار داشته باشی.
آن گاه، همان طور كه در باد شدید، نخ بادبادك را محكم نگه می داری،
باید هدفت را هم به همان محكمی نگه داری.


راز دهم
اگر طرحی در عمل مشكل تر از آن شد كه فكر می كردی،
دلسرد نشو.همه چیز این دنیا همین طور است،
خصوصاً اگر ارزشمند باشد.
لاجرم خود حبابی بیش نبود، زیبا اما توخالی.


راز یازدهم
مشكلات ما را قوی و به سمت
پیروزی های بزرگ تر هدایت می كنند.
كوهنوردی آسان نیست، اما منظره ای هم كه
از قله كوه دیده می شود، بسیار زیباست.


راز دوازدهم
اراده ات را قوی كن.
خود را وارد به انجام كارهایی كن كه برایت مشكل اند.
سپس آنها را با جدیت انجام بده.
بعد از مدتی خواهی دید كه اراده ات همانند
گرزی فولادی سخت و درخشان شده است.


راز سیزدهم
با انرژی كامل روی كارهایت تمركز كن.
شیشه های رنگی كلیسا، هنگام عبور نور از آنها
بسیار زیبا و درخشان می شوند.
كارهایت را هم اگر با انرژی انجام دهی،
شفاف و زیبا خواهند شد.


راز چهاردهم
هنگامی كه قصد انجام كاری را داری، از خود نپرس :
دیگران آن را چگونه و با چه روشی انجام داده اند ؟
بلكه بپرس : چگونه می توانم آن را درست و به بهتـــــــــرین وجه ممكن انجام دهم.
این را بدان كه همواره حقیقتی تازه در انتظار كشف شدن است.
بدون احساس وجود این حقایق، كریستف كلمب
هرگز به آمریكا نمی رسید و گراهام بل تلفن را اختراع نمی كرد.


راز پانزدهم
هر كاری را با جان و دل انجام بده.
اگر شعاع انرژی ات را مانند ذره بینی كه نور خورشید را متمركز می كند،
روی موانع تمركز دهی،
هر مانعی كه سر راهت باشد خواهد سوخت.


راز شانزدهم
امروز را آغازی تازه بدان.
چرا به چیزی كه دیروز اتفاق افتاده، یا انجام شده فكر می كنی؟
زندگی رودخانه ای است كه مدام به سمت آینده در جریان است.
هیچ قطره ای از آن دوبار از زیر یك پل رد نمی شود.
كار را با روشی تازه انجام بده، بهتر از همیشه.


راز هفدهم
افكار و رویاهایت را بسط بده.
هنگامی كه در بیرون چمنزاری پهناور است
كه از هر سو تا افق امتداد دارد.
چرا خود را در آغل حبس كنی.


راز هجدهم
نگذار افكار و ذهنیاتت به صورت عادت درآیند.
سعی كن هرگز در جا نزنی.هر روز از زاویه ای تازه به كارها نگاه كن.
زندگی یك صحنة پر از ماجراست.
به اطرافت نگاه كن: نشانه های زیبایی وجود دارند كه به كشفیات تازه اشاره می كنند.


راز نوزدهم
مهم ترین چیز احساسی است كه نسبت به كارت داری.
وجود رنگ های تیره در یك تابلوی نقاشی.
نشانة افسردگی نقاش آن تابلوست.
رنگ های روشن، حاكی از وجود روشنایی و انرژی در زندگی نقاش آن تابلوست.
هر كاری را با شادی انجام بده، تادیگران را هم شاد كنی.


راز بیستم
زندگی مثل یك تاب است كه هم می تــــــــــواند سرگرم كننده باشد و هم حال به هم زن.
اگر هر بار كه تاب می خوری احساس شگفتی كنی،
لذت تاب خوردن را احساس خواهی كرد.
در زندگی هم هر بار كه كاری را انجام می دهی،
از انجام آن شگفتی احساس كن.


راز بیست و یكم
حرف حق را بپذیر و كاری به گویندة آن نداشته باش.
مثلاً اگر بوی دود را احساس می كنی و طوطی ات فریاد بزند كه :
خانه آتش گرفت!
آیا به مهمانهایت خواهی گفت :
این طوطی نمی فهمد چه می گوید؟


راز بیست و دوم
عقاید را با حقایق اشتباه نكن.
حقیقت مانند دانة بادام است،
و عقاید پوستة آن دانة بادام هستند.
اگر به دنبال حقیقت هر چیز هستی،
باید پوسته را بكنی، تا خود دانه را ببینی.


راز بیست و سوم
قبل از انجام هر كار مهمی، اول ببین
چه احساسی نسبت به انجام آن داری.
آیا آن كار را مهم می دانی؟ آیا واقعی به نظرت می رسد؟
آیا به دیگران كمك می كند؟


راز بیست و چهارم
هنگام غلیان احساسات، هیچ تصمیم مهمی نگیر.
در این صورت اشتباه خواهی كرد.
اول درونت را آرام كن.
ذهن مانند یك دریاچه است.
هنگام غلیان احساس، دریاچه مواج است.
دریاچه هنگامی نور ماه را منعكس می كند كه آرام باشد.


راز بیست و پنجم
هنگام مواجه شدن با مشكلی یادت باشد كه حتماً راه حلی وجود دارد.
زیرا هر چیز با جفتش به وجود می آید.
بعد از هر سقوطی ، صعودی و بعد از هر شبی، روزی وجود دارد.
ذهنت را روی راه حل ها متمركز كن.
برای بیرون آمدن از یك اتاق باید در را پیدا كنی،
نه این كه به دیوارها فكر كنی.


راز بیست و ششم
همواره از نعمتهایی كه زندگی به تو بخشیده است،
شاد باش و به خاطر آنچه كه نداری گله مند نباش.
ساختمان با سنگ هایی ساخته می شود كه در دسترس اند،
نه با سنگ های حیاط خانة دیگران.


راز بیست و هفتم
سعی كن مثل ماشین خرابی كه خاموش نمی شود،
دائماً در حال عذرخواهی نباشی.
با این كار توجه دیگران را به اشتباهاتت جلب خواهی كرد.
تلاش كن كه بهترین را انجام دهی.
آن گاه لبخند بزن و حركت كن.
تنها خداوند كامل است.


راز بیست و هشتم
هر كار خیری كه در این دنیا انجام دهی،
بیش از هر كس به خودت كمك خواهد كرد،
به تو قدرت و انرژی و درك بیشتر خواهد بخشید.
اگر خودت نقاشی كنی،
دیگران از تماشای آن لذت خواهند برد.
ضمن آنكه در حین كار
تجربه ات هم در نقاشی بیشتر شده است.


راز بیست و نهم
برای عمل كردن از درونت فرمان بگیر.
برای تفكر از درونت راهنمایی بجو.
زیرا درك و آگاهی را باید دریافت كنی
و نمی توانی خودت خلق كنی.
زمین هنگامی گرم می شود كه
به سمت خورسید متمایل باشد.


راز سی ام
هر چیز كه راست و درست باشد،
به نفع تو و دیگران خواهد بود.
خداوند بهتر از هر كس می داند كه
چه چیز به تو شادی واقعی می بخشد.
آیا یك گیاه می فهمد كه باد، آن را تقویت می كند
یا باران ملال آور باعث
رشد گل های زیبا می شود.


راز سی و یكم
هرگز مغرور نشو،
زیرا غرور میكروبی كشنده است.
غرور به تدریج عقل را زایل می كند
و باعث می شود هیچ كاری را بدرستی انجام ندهی


چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 18:40 ::  نويسنده : مهيار

Rahnama.jpg

gtalk.ir

440 × 738 - كاريكاتور بازيگران ايراني و خارجي

 

 

 

 

 

Similar ‑ More sizes



 



عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 


 

 

 

 

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

 

 


 

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)



 

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)
 

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

عکس های خنده دار (7)

 

 

عکس های خنده دار (7)



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 15:40 ::  نويسنده : مهيار




عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk


عکسهای واقعا دیدنی از ظریف ترین نقاشی که تا حالا دیدید ! پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

بله، همونطور که شما دوستان متوجه شدید طراح و خالق این نقاشی با ظرافتی خاص
ارتباط نزدیک ترین فاصله را به دورترین نقطه به تصویر کشیده که هرچند نمیشه اون رو
در ردیف تصاویر هنری بحساب آورد ولی گویای نوعی خلاقیت منحصربفرد است
که شاید کمتر هنرمندی از این زاویه اون رو مد نظر قرار داده باشد



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 15:39 ::  نويسنده : مهيار
چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 15:37 ::  نويسنده : مهيار

انعکاس تصاویر روی آب (عکس) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk  

انعکاس تصاویر روی آب (عکس) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

انعکاس تصاویر روی آب (عکس) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

انعکاس تصاویر روی آب (عکس) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

انعکاس تصاویر روی آب (عکس) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

انعکاس تصاویر روی آب (عکس) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

انعکاس تصاویر روی آب (عکس) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 15:14 ::  نويسنده : مهيار

 



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 15:12 ::  نويسنده : مهيار

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk

عجب بستنی های اشتها آوری اینجا هست ( تصویری) - پاتوق دختر پسرای ایروونی+(تبریزی ها)|www.patoogh.tk



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 15:8 ::  نويسنده : مهيار
 
 
تمام اینها با تا کردن کاغذ درست شده

1. Villa DE Bank

2. Portrait of Samuel Beckett

3. Mirrored

4. Mirror Room

5. Loft

6. Stairs, Small Room With the Floor

7. Flight of Stairs and Doors

8. Stairs

9. Large Mirror Room

10. Hallway With Central Mirror

11. Villa Z



چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 13:10 ::  نويسنده : مهيار

یه نگاه به شناسنامتون بندازید،تاریخ تولدتون تو کدوم یکی از این 8 ردیف قرار گرفته؟
سگ
11 تا 19 دی

12 تا 14
فروردین
25 تا 30
خرداد
19 تا 24
تیر
6 تا 8
مهر
10 تا 25
آذر
مـوش
20 دی تا 4 بهمن

25
اسفند تا 3 فروردین
26
فروردین تا 6 اردیبهشت
11 تا 13
خرداد
10 تا 18
تیر
25 مرداد تا 3
شهریور
شیــــر
5 تا 11 بهمن

22 تا 24
اسفند
1 تا 10
خرداد
10 تا 25
آبان
گربـه
12 تا 16 بهمن

4 تا 11
فروردین
4 تا 9
تیر
5 تا 9 مرداد

24
شهریورتا 5 مهر
26
آبان تا 9 آذر
کبوتـر
17 تا 25 بهمن

24 تا 31
اردیبهشت
25
تیرتا 4 مرداد
10 تا 23
شهریور
5 تا 10
دی
لاک پشت
26 بهمن تا 2 اسفند

7 تا 10
اردیبهشت
14 تا 24
خرداد
4 تا 9
شهریور
24
مهر تا 5 آبان
پلنگ
3 تا 9 اسفند

15 تا 25
فروردین
6 تا 9
آبان
میمون
10 تا 21 اسفند

11 تا 23
اردیبهشت
31
خرداد تا 3 تیر
10 تا 24
مرداد
9 تا 23
مهر
26
آذر تا 4 دی
10 تا 14
خرداد
سگ: وفاداروخواستنی
=
=
هرگزنمی توان دروفاداریتان شک کرد.درکارتان صداقت وخلوص نیت به چشم می خورد.
بسیارساده دل وبی شیله پیله.
اهل جروبحث کردن نیستید.
متواضع،خاکی وواقع بین.به همین دلیل است که دوستانتان دل بسته ی شما می شوند.  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/
درانتخاب پوشاک وسواس وسلیقه ی خاصی دارید.
اگرلباسهایتان مطابق مدروزنباشد،مسلماً ناراحت می شوید.
محبوب، پرطرفدار،خوش برخوردوباگذشت هستید.دوستانی بسیارخوب وقابل احترام دارید،دوستانی که هرکدام شخصیت برجسته ای ارند.
موش:تاحدی شیطان،ناقلاوبازیگوش
=
=
برق بازیگوشی درچشمانتان همان عاملی ست که موجب گیرایی وجذابیت بالای شمادرنزداطرافیان ودوستان می شود.
بسیارشوخ طبع وبامزه.پس تعجبی نداردکه مردم خواهان همکاری شمابوده وچشم انتظارحضورتان درتمام فعالیتهای گروهی می شوند.
ازسوی دیگرحساس ودل نازک هستیدکه این یکی ازنقاط ضعفتان است.
مردو مجبورندهنگام حرف زدن باشما،درانخاب کلمات بسیاردقیق و سنجیده عمل کنند.
خدابه دادکسی برسدکه هنگام روبروشدن باشما با کلمات بازی کند!
شیر:درست برخلاف اسم شیر،عاشق صلح وآرامش هستید.
=
=
ترجیح می دهیدازموقعیتهایی که نیازبه جنگ وجدال درآن حس می شود،پرهیزکنید.  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/
ازبودن درهوای آزاد لذت می برید وازنشستن طولانی مدت دریک جابیزارید.
رهبربه دنیا آمده ایدواین استعداد راداریدکه چگونه دیگران رابه کارکردن وادارکنید.
دوست داریدکه دوستتان بدارند.
هنگامی که می بینیدتوجه کسی به سوی شماجلب شده است،خودرابه تمامی وقف اومی کنید!
بسیارصفت پسندیده ای است...امابه شمااخطارمی کنم:برخی میتوانندباسودجستن ازاین ویژگی اخلاقی،بیش ازحدتملق شمارا بگویند وکارشان راپیش ببرند.
بنابراین مراقب باشید.
گربه:بسیاردوست داشتنی وتحسین برانگیز
=
=
گاهی اوقات خجالتی امازیرک وسریع الانتقال.
گهگاه سکوت راترجیح می دهید.دوست داریدبه همه ی مسایل پی ببریدوازهرماجاریی سردربیاورید.
درشرایط عادی خونسرد وخوددارهستید.
اماوقتی پای استدلال به میان می آیدبه آتشفشانی آماده فوران شبیه می شوید.  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/
بشدت طرفدارمدهستید.ولی بطورکلی باهرتیپ آدمی نشست وبرخاست می کنید.
امادوست نداریدکه باغریبه هازیادحرف بزنید.
مردم درکنارشماراحت هستندودرانتخاب دوستانتان دقت می کنید.
لاک پشت:پاک سرشت ونیکوخصال
=
=
حدیث مهربانی شماهمیشه نقل مجلس است.
شمانیزدوستدار صلح وآرامش هستید.هیچ وقت دوست نداریدمقابله به مثل کنیدحتی باکسی که خلافکاراست.
ازاین روهمه دوستتان دارند.
دلتان نمی خواهدغیبت دیگران رابکنید.
مردم عاشق طرزبرخوردورفتارشمابااطرافیانتا
ن هستند.
همیشه می توانیدعشق بورزید.
ازهمه بهتراینکه انتظارنداریدکسی این عشق شماراپاسخ بگوید.
بسیاربلندنظرودست ودل بازهستید.
اینکه به هرچیزازسمت وسوی واقعی آن نگاه می کنید،بهترین تاثیرراروی طرف مقابلتان می گذارید.
کبوتر:شماسمبلی ازرویکردهرچه پیش آیدخوش آیدهستید
=
=
اطرافتان هراتفاقی بیفتد،خوشایندیا ناخوشایند به حالتان فرقی نمی کند.
درحقیقت هرجا میروید شادی رامی پراکنید.
راهبری جمع دوستان همواره بعهده شماست وبه وقت نیازدرتسلی بخشیدن به افرادمهارت بالایی دارید. http://tabriz-patoogh.blogfa.com/
ازریاکاری بیزاریدوازافرادریاکار دوری می کنید،آنهاجایی درزندگیتان ندارند.
درکارتان بسیارمنظم واهل حساب وکتاب هستید.
بنابراین هیچ وقت باانباشتگی وبه تعویق افتادن کارمواجه نمی شوید.
ولی آگاه باشید:خیلی زود دردام عشق گرفتارمی شوید.
پلنگ:شمافردی مرموزهستید
=
=
می توانیدبه راحتی فشارهای زندگی راتحمل کنیدودررویارویی باهر ناملایمتی عنان اختیار از کف نمی دهیدوصبرپیشه می کنید.
بیشتراوقات می توانیدجدی ومصمم باشیدوعاشق شایع پراکنی به همراهی دوستانتان هستید.
بسیارمبادی آداب وآراسته.
دلتان می خواهدهرموقعیت وهرچیزی به همان شکلی که خودتان دوست دارید،برایتان فراهم شود،که البته گاهی اوقات این کارشدنی نمیست.
درنتیجه ممکن است ذربرخی روابط انسانی شکست بخورید.
اماازسوی دیگردوست داریدهر زمان دیگران نیازمند حضورتان هستنددرکنارشان بوده آنهارادرحل مشکلاتشان یاری کنیدودرسختی هادوشادوش هم گام بردارید.  http://tabriz-patoogh.blogfa.com/
میمون:بسیارکم حوصله وعصبی
=
=
دلتان می خوهدهرکاری باسرعت هرچه تمام ترانجام شود.
اساساًفردی بی شیله پیله بوده وعاشق این هستیدکه کانون توجه قراربگیرید.
ازاین رهگذر،منحصربه فردو بی مانندهستید.


چهار شنبه 14 دی 1390برچسب:, :: 13:7 ::  نويسنده : مهيار

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد